الخميس، 8 مايو 2008

موضوع أعجبني ...

قرأت بعض الأبيات التي أعجبتني في مدونة "journy to my self" أحببت أن أنقلها لكم
.
.
أنا واحد زي بقيييييت الناس
بضحك..بتألم..ببكي ساعات
وساعات تتجمد أحاسيسي
وساعات القلب يدوب احساس
وساعات عالحزن في قلبي بدوس
وبنفس الحزن ساعات بنداس
وفي مرة حلفت هكون انسان
مابيستسلمشي قصاد أحزان
ولا دمعُه بينزل مهما ان كان
ولا فيه للجرح في قلبه مكان
و مشيت و أنا شايل أحلامي
مش شايف أحزان أدّامي
ولاَ حاسس أبداً بآلامي
و صحيت مـ الحلم..لاقيتني بعيييييييييد
بصيت حوليّا لاقيتني وحيد
وعرفت ساعتها بإنه أكيد
لو حتى يكون القلب حديد
محتاج حوليه دايماً للناس
وحلفت هقولها لكل الناس
. أنا واحد........ زي بقيييييييييت الناس
.
.

هناك 9 تعليقات:

أحمد سعيد بسيوني يقول...

جميلة

أنا حر يقول...

كلمات رائعه حقا
تحياتي

أسماء يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أسماء يقول...

الأخ أحمد
جزاك الله خيرا
لا تحرمنا اطلالتك

أسماء يقول...

الأخ أنا حر
شكرا على الزيارة ننتظرك زيارتك التالية

غير معرف يقول...

الموضوع جميل بس ليا ملحوظة صغيرة ملكيش دعوة بابو تريكة علشان عندة ماتش قريب سوسو

غير معرف يقول...

الموضوع جميل بس ليا ملحوظة صغيرة ملكيش دعوة بابو تريكة علشان عندة ماتش قريب سوسو

غير معرف يقول...

الموضوع جميل بس ليا ملحوظة صغيرة ملكيش دعوة بابو تريكة علشان عندة ماتش قريب سوسو

أسماء يقول...

نورتيني للمرة التانية
حاضر أنا أصلا مش بفهم قوي في الكورة بس خلي بالك المرة الجاية تحطي التعليق على موضوعه مش على الموضوع اللي قبله

أهلا بيك دايما